28 Nisan 2011 Perşembe

Yenilikler:)

Arkadaşlar bu blog işi beni fena sardı:)Daha değişik neler yapabilirm diye düşündüm, düşündüm, düşündümmmmmmmmm...:)İlginizi çekebileceğini düşünerek, ünlülerle röportajlar yapmaya ve bu hafta bu işe start vermeye karar verdim.Çok yakında bu sayfalarda ünlülerle yapacağım röpörtajları göreceksiniz.
Bu arada, başka bazı kararlar da aldım.Hep yapmayı istediğim tasarım mobilya, takı, vb. ürünleri de ofisimin bir odasında yapmaya başlayacağım.Hepsi benim üretimim ve tasarımım olacak.Dün, Eminönü'nden malzemeleri alarak ilk adımı attım.Çıkan her ürünü ilk olarak "naftalin kokusu"n da sizlerle paylaşacağım.Hatta yapım aşamalarını da fotoğraflayıp bloguma koyacağım.
Yani "Naftalin kokusu" nu izlemeye devam edin diyorum, güzel şeyleri paylaşmak için:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder