2 Haziran 2011 Perşembe

MARCHESA ŞIKLIĞI

Bu aralar hangi ödül törenine veya özel geceye baksak tüm ünlülerin üzerinde Marchesa elbiseler görüyoruz.Hollywood'un en güzel ve şık bayanları Marchesa elbiseleri tercih ediyor.Hepside gerçekten birbirinden şık ve zarif elbiseler.Ben tarz olarak çok beğendim,çok güzel detaylar var elbiselerde.Bu markanın takipçilerinin başında da Jessica Alba ve Blake Lively geliyor.Ben beğendim bazı modelleri sizler için Naftalin Kokusu'na taşıdım.Malum yaz geliyor...Nişan, düğün, mezuniyet, vb mevsimine girmiş bulunuyoruz.En azından bir fikir verir diye düşündüm:


Blake Lively'nin bu elbisesi tek kelime ile harika.Hem rengi hem modeli ile ...


Yılların yaşlandıramadığı sanatçılardan biri olan Demi Moore, yine kendine ve vücuduna olan güveni ile iddialı bir marchesa modeli seçmiş.


Krem rengi kumaş üzerine lame gül baskılarla ve sade ama bir o kadar şık bir marchesa ile görüyoruz Diane Kruger'i.


Eva Longoria, şık ve gösterişli mürdüm rengi bir elbise tercih etmiş.




Jessica Alba'nın seçimine tek kelimeyle bayıldım:)Renk çok güzel, model sade ve şık.Hamileliğini de çok güzel gizleyebilmiş bu seçimi ile.


Sienna Miller'ın elbisesi gösterişten uzak,sade ve çok zarif.


Jennifer Lopez, Yunan tanrıçalarını andıran çok şık bir Marchesa tercih etmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder