21 Nisan 2011 Perşembe

Kadınların Louboutin takıntısı


 Birkaç yıldır moda ile ilgilenen her kadında Louboutin  ayakkabı takıntısı var.Hani şu tabanı kırmızı olanlar.Gerçekten çok şık, çok yüksek ve çok seksi ayakkabılar.Hatta Hürriyet gazetesi genel yayın yönetmeni Ertuğrul Özkök, Loubotin ayakkabılardan ne kadar etkilendiği hakkında bir yazı yazarak köşesine taşımıştı.Altta, o yazından bir alıntı ve Loubotin ayakkabılardan bazı modelleri göreceksiniz.Hakikaten hepsi birbirinden güzel ve seksi

Ertuğrul Özkök'ün yazısından alıntı:

HARİKA bir “Cat walk”la önümden geçen kadının ayakkabılarının tabanına takılıyorum.
Uzun, bitmeyen bacakların attığı her adımda, ayakkabının altındaki o kırmızı renk, büyüyor, büyüyor, her yer kıpkırmızı oluyor.
Gözümün önünde tuhaf bir renkler resmigeçidi başlıyor.
Kızılötesi, mosmor, mor ve ötesi...
Yetmiyor kendim yeni renkler icat ediyorum:
Abysiss laciverdi, deep blue, Purple haze.
Ve “Red sole..” Kıpkırmızı taban...
* * *
Yanımda oturan kadına soruyorum:
“Christian Louboutin mi?”
“Herhalde” diyor.
Herhalde değil, ta kendisi, biliyorum, hissediyorum.
Çünkü 10 metre yakınında bir çift “Louboutin” yürüdüğünde, her erkek fark kokusunu alır.
Başka bir çift ayakkabı olsa, “Bu kadar yüksek topuğun üstünde nasıl yürünür” diye sorabilirsiniz, ama söz konusu Louboutin ise gerisi teferruattır.
O ıstırap çekiyor mu, umurunuzda değildir. 
Çünkü o sırada aklınız yataktadır ve o ayakkabıyı yürürken değil, yatarken seyretmeyi hayal etmektesinizdir.
Önceki cuma akşamı, İstanbul Fashion Week'teki “Damat-Tween” defilesinde, Irina Shayk önümden geçerken, ayağındaki ayakkabılara işte böyle takılıyorum.





Blake Lively


Christina Aguilera


Victoria Beckham


Bar Rafeali


Eva Longoria


Halle Berry


Katy Perry


Nicole Richie


Khloe Kardashian


Victoria Beckham


Charlize Theron


Blake Lively

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder