1 Mayıs 2011 Pazar

Farklı davetiye örnekleri

Dedim ya, yaz yaklaşıyor.Yaz demek düğün mevsimi demek:)Ben de "Naftalin Kokusu" olarak düğün hazırlıkları yapan arkadaşlara, alternatif davetiye örnekleri neler olabilir diye biraz araştırdım.Umarım ihtiyacı olanlara biraz fikir verir:)


Bir film gibi aşkımız diyenlere:)


Film afişinden yola çıkılarak yapılmış bir davetiye önerisi


'Ajandanıza not edin, hatta siz etmeyin biz sizin yerinize not ettik' diyorsanız...


Bana pek sevimli gelmese de -zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek- bu alternatif davetiyeyi de ekledim.


Maarif takvimden esinlenerek hazırlanmış bir davetiye.Bence çok sevimli:)


Bu da Çağla Şikel ve Emre Altuğ'un düğün davetiyesi.Siz de kendi resimlerinizi kullanarak farklı bir davetiye tasarlayabilirsiniz.


İlk tanıştığınız günden, düğün gününüze kadar olan süreçteki önemli gün ve olayları paylaşarak hazırlayabileceğiniz bu davetiye örneği de bana çok hoş geldi.


Evleneceğiniz tarihe asıl vurgu yapılarak hazırlanmış bir davetiye örneği.


Düğün yerinin sketch harita ile anlatıldığı ve bu harita üzerine davetinizi hazırladığınız bir örnek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder