6 Nisan 2011 Çarşamba

Herkese merhaba:)

Blogumun adı “Naftalin kokusu”…Nerden çıktı şimdi bu diye düşünüyorsanız söyliyeyim; Eskilerden bir kokudur, eskileri saklamak için kullanılır ve eskiyi çağrıştırır naftalin.Naftalinlemek; eskileri, tedavülden kalkanları, kışlıkları , zarar görmesin, güve yemesin diye aralarına naftalin döküp kaldırmak demek.Ama Naftalin benim için; geçmiş demek, sandık demek , anne demek, baba demek,babamın o sıcacık evi demek, dünyadaki en güvenli yer demek, kısaca o çok özlediğim çocukluğum demek…Evet geçmiş demek Naftalin… Keşke bizde hayatımızın her döneminde, saklamak istediğimiz o güzel anılarımızı  tüm canlılığı ile zarar görmesin diye aralarına biraz naftalin serperek kaldırabilsek zihnimizdeki küçük bir sandığa. Ne zaman ihtiyaç duysak, kendimizi en mutlu ve güvende hissettiğimiz o babaevindeki  çocukluk anılarımızı çıkarıp şöyle bir koklasak .Belki bu sayede hergün zorlaşan ve hızına yetişemediğimiz veya yetişebilmek için daha çok çalıştığımız bu dünyada bir mola verip, biraz soluklanabiliriz.(Yukarda yazdığım alıntı, üzerinde çalıştığım ve adının da "Naftalin kokusu" olacak olan kitabımın girişi aynı zamanda)

Evettt...Artık kendim için yapmayı çok istediğim şeylerden birini daha gerçekleştirdim.Ne kadar uzun süre erteledim bu  blogu oluşturmayı ama sonunda hep beraberiz:)Ben çok heyecanlıyım, umarım sizler de benimle aynı heyecanları, sevinçleri, hüzünleri beraber yaşamak istersiniz.
Daha ne duruyoruz! Şimdi her birimiz zihnimizde birer küçük sandık açıp hayata dair bizi gülümseten şeyleri beraberce biriktirelim ve hep beraber kutlayalım Naftalin Kokusu'nun açılışını:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder